| Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
apoxa2 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3030 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2011 Ηλικία : 35 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Δευ Απρ 30, 2012 2:43 pm | |
| Που μπορω να βρω υαλοπανο με επενδυση αλουμινιου ή κατι αντιστοιχο που να κραταει τους σωληνες εισαγωγης ανεπηρεαστους απο τις θερμοκρασιες του χταποδιου,μοτερ,ζεστων σωληνων κ.τ.λ.π. ?? Δηλαδη θερμικη μονωση με λιγα λογια..Οσο πιο καλαισθητο γινεται.. Θεσσαλονικη κατα προτιμηση αν μπορω να βρω κατι.. | |
|
| |
MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Δευ Απρ 30, 2012 3:01 pm | |
| Δηστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλά θα θελα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις που μπορεί μέσα από αυτές να αλλάξεις τρόπο σκέψης περί μόνωσης σωλήνων. 1. Για ποιον λόγο θέλεις να μονώσεις τους σωλήνες εισαγωγής? 2. Για ποιον λόγο ζεσταίνονται? 3. Οι σωλήνες ζεσταίνονται μόνο από εξωτερικούς παράγοντες ή μπορεί να ζεσταθούν από τον αέρα που περνάει από μέσα τους? Αν μπορούν να ζεσταθούν κι από μέσα αν είναι μονωμένοι πως θα τους κάνεις να κρυώσουν? 4. η φιλτροχωάνη σου πέρνει αέρα από το καπώ? άρα ζεστό αέρα? άρα όταν είσαι σταματημένος σε κίνηση ή στο φανάρι το κύκλωμα του αέρα θα ζεσταίνεται άρα και οι μονωμένοι σωλήνες! Η άποψή μου είναι η εξής: αφήνεις τους σωλήνες ελέυθερους, βάζεις heat shield όπου χρειάζεται και φτιάχνεις μια κατασκευή κοντά στη χωάνη που θα σου φέρνει κρύο αέρα απ' λεξω με μια προφύλαξη για τα νερά της βροχής! Ξέρω ότι μπορεί να σου φάνηκε ξενέρωτη η απάντησή μου αλλά βλέποντας τα τεχνικά θέματα τα οποία έχεις κατά καιρούς ανεβάσει στο φόρουμ πιστεύω ότι θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ! | |
|
| |
tasos RST Member
Αριθμός μηνυμάτων : 256 Ημερομηνία εγγραφής : 13/11/2010 Ηλικία : 41 Τόπος : παντου και πουθενα
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Δευ Απρ 30, 2012 5:46 pm | |
| μονωσε οτι παραγει θερμοτητα και ασε ελευθερο οτι αποβαλλει θερμοτητα... αν μονωσεις την εισαγωγη ποιθανοτατα θα αυξησεις τη θερμοκρασια του αερα εισαγωγης γιατι δεν θα αποβαλλει θερμοτητα οσο περναει απο μεσα της.. | |
|
| |
Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Δευ Απρ 30, 2012 9:55 pm | |
| θα συμφωνήσω με την άποψη του MADMAXPTT που την εξέφρασε πολύ σωστά. | |
|
| |
apoxa2 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3030 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2011 Ηλικία : 35 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Δευ Απρ 30, 2012 10:11 pm | |
| Συμφωνω απολυτα παιδια σε αυτα που λετε και Ευχαριστω για την απαντηση σας.. Και δεν ειναι καθολου ξενερωτη η αποψη σου MADMAXPTT Να σας περιγραψω λιγο την κατασταση..Τα focus rs εχουν chargecooler..Η διαδρομη ειναι η εξης..Φιλτρο το οποιο βρισκεται στο κατω μερος του αυτοκινητου και παιρνει κρυο αερα-αγελαδα-τουρμπο-σωληνα σιλικονης που παει στο chargecooler-ψυξη CHARGECOOLER-σωληνας σιλικονης που παει στην πεταλουδα.. Ο σωληνας σιλικoνης (ο Κατω-κοκκινος) απο μπροστα του περναει ενας καυτος μεταλικος σωληνας νερου απο το ψυγειο,απο πισω-κολλητα το κολλαρο σιλικονης νερου(καυτο και αυτο) και λιγο πιο πανω περναει διπλα του το χταποδι..Το κολλαρο σιλικονης καιει καθε φορα που τον πιανω(ζεματαει).. Αραμε μονωση θερμικη δεν θα ειναι τοσο εντονο το προβλημα πιστευω..Ακουω αποψεις και παλι.. Μιλαω για μονωση του κατω χοντρου κοκκινου σωληνα ΜΟΝΟ.. | |
|
| |
MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Τρι Μάης 01, 2012 12:20 am | |
| Απ ότι βλέπω στην φωτοφραφία έχεις ντύσει το χταπόδι με το titanium. Υπάρχουν κι άλλα θερμομομωτικά τα οποία είναι διπλά υφάσματα αμιάντου τα οποία (πάντα με γάντια) είναι πιο απλά στην εφαρμογή τους από το ντύσιμο του χταποδιού και σε βοηθούν να απομονώσεις τη ζέστη από άλλους σωλήνες όπως νερού, A/C, λαδιού κτλ | |
|
| |
MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Τρι Μάης 01, 2012 12:51 am | |
| - MADMAXPTT έγραψε:
- Δηστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλά θα θελα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις που μπορεί μέσα από αυτές να αλλάξεις τρόπο σκέψης περί μόνωσης σωλήνων.
1. Για ποιον λόγο θέλεις να μονώσεις τους σωλήνες εισαγωγής? 2. Για ποιον λόγο ζεσταίνονται? 3. Οι σωλήνες ζεσταίνονται μόνο από εξωτερικούς παράγοντες ή μπορεί να ζεσταθούν από τον αέρα που περνάει από μέσα τους? Αν μπορούν να ζεσταθούν κι από μέσα αν είναι μονωμένοι πως θα τους κάνεις να κρυώσουν? 4. η φιλτροχωάνη σου πέρνει αέρα από το καπώ? άρα ζεστό αέρα? άρα όταν είσαι σταματημένος σε κίνηση ή στο φανάρι το κύκλωμα του αέρα θα ζεσταίνεται άρα και οι μονωμένοι σωλήνες! Η άποψή μου είναι η εξής: αφήνεις τους σωλήνες ελέυθερους, βάζεις heat shield όπου χρειάζεται και φτιάχνεις μια κατασκευή κοντά στη χωάνη που θα σου φέρνει κρύο αέρα απ' λεξω με μια προφύλαξη για τα νερά της βροχής! Ξέρω ότι μπορεί να σου φάνηκε ξενέρωτη η απάντησή μου αλλά βλέποντας τα τεχνικά θέματα τα οποία έχεις κατά καιρούς ανεβάσει στο φόρουμ πιστεύω ότι θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ! Επίσης ξέχασα να αναφέρω (αν και θα το γνωρίζεις ήδη) ότι όσο ανεβαίνει η πίεση στον αέρα τόσο ανεβαίνει και η θερμοκρασία του, πχ σε περιβάλλον με 10 βαθμούς ο αέρας μπορεί να είναι στους 10 όταν εισέρχεται από την χωάνη ή το φιλτροκούτι αλλά όταν περάσει από την τουρμπίνα για να πάει προς το μοτέρ μπορεί να ξεπεράσει και τους 120 βαθμούς πράγμα που σημαίνει ότι οι σωληνώσεις όλες ζεσταίνονται, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο υπάρχει το ιντερκούλερ για να κατεβάσει τους βαθμούς σε φυσιολογικά επίπεδα. Ο κάτω σωλήνας αν ζεσταθεί από τη μέσα μεριά όταν είσαι σταματημένος τότε θα μετατρέπεις τον αέρα του περιβάλλοντος από τους 10 στους 40 με αποτέλεσμα το ιντερκούλερ να φτάσει και τους 150 άρα τι να σου κάνει το ιντερκούλερ/chargecooler? Eκεί κάτω μπορεί να χωρέσει καμια κατασκευή με Heat shield ντυμένο με αμίαντο για μειλωσει τις θερμοκρασίες? | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Τρι Μάης 01, 2012 3:50 am | |
| - MADMAXPTT έγραψε:
- Δηστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλά θα θελα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις που μπορεί μέσα από αυτές να αλλάξεις τρόπο σκέψης περί μόνωσης σωλήνων.
1. Για ποιον λόγο θέλεις να μονώσεις τους σωλήνες εισαγωγής? 2. Για ποιον λόγο ζεσταίνονται? 3. Οι σωλήνες ζεσταίνονται μόνο από εξωτερικούς παράγοντες ή μπορεί να ζεσταθούν από τον αέρα που περνάει από μέσα τους? Αν μπορούν να ζεσταθούν κι από μέσα αν είναι μονωμένοι πως θα τους κάνεις να κρυώσουν? 4. η φιλτροχωάνη σου πέρνει αέρα από το καπώ? άρα ζεστό αέρα? άρα όταν είσαι σταματημένος σε κίνηση ή στο φανάρι το κύκλωμα του αέρα θα ζεσταίνεται άρα και οι μονωμένοι σωλήνες! Η άποψή μου είναι η εξής: αφήνεις τους σωλήνες ελέυθερους, βάζεις heat shield όπου χρειάζεται και φτιάχνεις μια κατασκευή κοντά στη χωάνη που θα σου φέρνει κρύο αέρα απ' λεξω με μια προφύλαξη για τα νερά της βροχής! Ξέρω ότι μπορεί να σου φάνηκε ξενέρωτη η απάντησή μου αλλά βλέποντας τα τεχνικά θέματα τα οποία έχεις κατά καιρούς ανεβάσει στο φόρουμ πιστεύω ότι θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ! Πολύ σωστος τρόπος σκέψεις αν το ακολουθήσεις σιγουρα θα βγουν οι απαντησεις! Βαλε το δικο σου μοτερ σε φωτο βαζεις ξενα ντρεπεσαι? Εγω θα πω κάτι αλλο αφου γνωρίζεις καλά το charge cooler δεν ειναι για το κλιμα μας. Ολα τα Vag με το ίδιο συστημα μολις τοποθετουν προγραμμα το αποχαιρετουν γιατι κανει το μοτερ φουρνο μικροκυματων! | |
|
| |
nikosrs Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3722 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Τρι Μάης 01, 2012 10:34 pm | |
| Οι σωληνώσεις του RS στην θέση που βρίσκονται, εν κινήσει ψύχονται. Εάν μονωθούν θα καταφέρεις ακριβώς το αντίθετο, δλδ να εγκλωβίσεις μέσα τον ζεστό αέρα. Το μόνο σημείο που μπορείς να ντύσεις είναι το κολλάρο που κουμπώνει στην τουρμπίνα (τους 10 - 15 πρώτους πόντους.) | |
|
| |
apoxa2 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3030 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2011 Ηλικία : 35 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. Πεμ Μάης 03, 2012 12:16 pm | |
| | |
|
| |
| Μονωση σωληνων αυτοκινητων με σκοπο την μειωση θερμοκρασιων εισαγωγης.. | |
|