| Μρτατροπη Sierra | |
|
+3babis.cosie Speed_King Nikosv6 7 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 6:32 am | |
| Παιδια εχω ενα ford sierra 4πορτο με μοτερ pinto 2.0 ηταν ψωφιο προκαιρου εκαψα φλατζα κεφαλης...θελω να το βελτιωσω αλλα επειδη ειμαι νεος στο αθλημα δεν ξερω τι να επιλεξω..να στησω το pinto να βαλω cosworth η v6 2.9 η v6 2.3 καρμπιρατερ;;;; Ποιο μπορω να ανεβασω πολλα αλογα και να ειναι αξιοπιστο;; | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 9:03 am | |
| Αντε Μπραβο να ακουμε κανα ευχαριστο νεο!
Νικο εχεις κατασαλλαξει τι ιπποδυναμη θες να εχει το αμαξι σου? Πολυ καλο το πιντο μοτερ ροπατο θελει αρκετη γνωση για μια τετοια βελτιωση και να πεις οτι καπως παει το αυτοκινητο γιατι το σιερρα ειναι λιγο βαρυ το αμαξωμα για ατμοσφαιρικο πιντο να το παει πολυ καλα
Οσο αφορα την αξιοπιστια ολα τα Φορντ μοτερ την εχουν φυσικα αν δεν ξεπεραστουν τα ορια ειτε ροπης, ειτε περιστροφης, ειτε δυναμης | |
|
| |
babis.cosie Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2842 Ημερομηνία εγγραφής : 21/12/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΘΗΒΑ
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 9:19 am | |
| Eγω θα ελεγα αναλογα την τσεπη και η βελετιωση.Ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις. | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 10:54 am | |
| Θελω πάνω από 300αλογα..τώρα τα λεφτά βρίσκονται σιγά σιγα..έχω πολύ περιθώριο χρόνου οπότε θα το κλείσω συναιργειο και σιγά σιγα θα γίνουν όλα..οι v6 κινητήρες αξίζουν βελτίωση; Φτάνουν ποτέ στο επίπεδο των cosworth? | |
|
| |
babis.cosie Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2842 Ημερομηνία εγγραφής : 21/12/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΘΗΒΑ
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 11:08 am | |
| Oι v6 ειναι ποιο φτηνοι σε σχεση με τα YB cosworth.Eχουν περισοτερη ροπη λογο περισοτερον κυλινδρον και φυσικα κυβικον.Αλογα ατμοσφαιρικα v6 νομιζω 240.Ενας τετοιος κινητηρας πιστευω οτι χρειαζετε καποιον που να τον εχει δουλεψει καλα για να βαλει χερι.Εγω ειμαι fan στα cosworth YB και εκει ειναι πιο απλα τα πραγματα αλλα και πιο ακριβα.Το πιο καλο θα ηταν να κανεις βολτα και με τα δυο να βγαλεις τα δικα σου συμπερασματα.Οι εποχες ειναι δυσκολες αλλα το μικροβιο της βελτιωσης μας τρωει καθημερινα.Κανε ανζητηση ανταλλακτικον βαλτα κατω και δες οικονομικα τι σε συμφερει.Οσο για τα 300 αλογα που θες οταν τα συνηθησεις θα θες και αλλα. | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 11:17 am | |
| Οποιονδήποτε κινητήρα και να επιλέξω θα φάει βελτίωση εσωτερικά...στα v6 θα καταφέρω να ανέβασω άλογα; βασικά εγώ ειμαι με v6 κολλημένος αλλά με αποθαρρύνουν κάτι βίντεο που βρίσκω στο Ίντερνετ με κάποια v6 sierra pou ειναι ψόφια...αντίθετος με τa cosworth που μαμάνε ;p | |
|
| |
babis.cosie Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2842 Ημερομηνία εγγραφής : 21/12/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΘΗΒΑ
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 11:27 am | |
| Ενας v6 turbo ειναι αρκετα δυνατος και θα μπορεσεις να ανεβασεις αλογα αλλα δεν τους ξερω καλα για να σου πω μεχρι ποσα μπορεις να πας.Δεν ξερω τι αντοχες εχει ενα στοκ μοτερ για παραδειγμα.Αυτο που ξερω να σου πω ειναι για τον YΒ COSWORTH οτι με μαμα μοτερ μπορεις να εχεις 400 αλογα χωρις φοβο.Ο κινητηρας αυτος φτιαχτηκε τοτε για αγωνιστηκη χρηση και τα υλικα του ειναι μεγαλης αντοχης χωρις υπερβολες. | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 11:45 am | |
| Και μια μετατροπή με by cosworth πόσο θα μου κοστίσει; | |
|
| |
Thanasis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1436 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Υπερπεραν
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 12:33 pm | |
| Για να φτασεις τα 300αλογα που ζητας ενας V6 πχ απο to scorpio 24v πρεπει να του βαλεις τουρμπο + και οτι αλλο χρειαστει,εισαγωγη,εξαγωγη,εκκεντροφορους,αγραφο κτλ κτλ,κοστος? αστο καλυτερα γιατι θα απελπιστεις.
Οσο αφορα εναν cosworth κινητηρα τα 300 τα βγαζεις ανετα,αλλα για να ειναι αξιοπιστο πρεπει να το φτιαξεις απο την αρχη ολα!οπως και να εχει και οι 2 περιπτωσεις ειναι πολυ-δαπανες απλα με τον cosworth εχεις ετοιμες λυσεις και σχετικα ευκολες,μετατροπη ειναι λιγο δυσκολο να βρεις λογο του οτι αρχιζουν και γινονται σπανια πλεον,το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βρεις ενα σχετικα καλο ετοιμο και να του κανεις εσυ τα μαζεματα,απο τιμες μπορεις να δεις στο καρ,η και σε αγγελιες στην χρυση ευκαιρια. | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 12:43 pm | |
| Κάποιος μου είπε όλη την μετατροπή του cosworth 4000ε δεν ειναι πολλά; | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 1:43 pm | |
| Σημερα γνωριζω εναν κινητηρα v6 στο εξωτερικο που εχει παραπολλα αλογα και ατελειωτη ροπη αλλα εχει πανω του μια πολυκατοικια χρηματα!!! Ειναι πολυ δυσκολα μοτερ λογο οτι δεν πολυασχοληθηκε κανεις με αυτα οσο με πιντο και Cosworth YB
Για να σε αποθαρινω εντελως θα σου πω πως με 4000 θα παρεις ενα παρταλι και τπτ αλλο!!! Αυτα τα αμαξια δεν εχουν αυτη την αξια αν ψαχνεις κατι καλο τελος παντων! Εκτος αν εισαι ετοιμος να ασχοληθεις και να εχεις υπομονη να το μαζεψεις με τα χρονια
Αλλα για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις δυο ελατωματα
1 να μην συγκινησε με αλλες μαρκες αλλα και μοντελα της Φορντ αλλα οπου να κοιταξεις να βλεπεις το δικο σου σαν το καλυτερο η να εχεις ονειρο και μερακι να το φτασεις καλυτερο
2 να μην υπολογιζεις τα λεφτα οσο και αν σου ακουγεται παραλογο οσους παλιο σιερρακηδες μας μιλησεις εδω οτι στραβοχαρακτηρα να εχουμε αυτην την αδυναμια θα την συναντησεις σε ολους μας βελτιωση στο αιμα που σε ειπε ο Μπαμπης πιο πανω
3 μην δεις ποτε το αμαξι σου σαν 0-400 κοντραμαξο και οτι αλλο καλυτερα μην ασχοληθεις με σιερρα παρε κανα σαξο καντο τουρμπο και θα εισαι αρχηγος με τα ελαχιστα λεφτα και κοπο
Αν θες 300 αλογα και ανω πας YB Cosworth
Μπορω να σου μιλαω ωρες ατελειωτες απλα θα βαρεθεις να διαβαζεις χαχαχαχα | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 2:23 pm | |
| Cosworth μοτέρ που θα βρω:/ ενώ τα 2 6κυλινδρα τα έχω έτοιμα και σχεδόν τζάμπα όπως και το πιντο!! Στο πιντο θα καταφέρω αν αλλάξω εμβόλα μπιελες στροφαλους,το τουρμπισω και όλες τις σχετικές αλχημείες να το δυναμοσω; Κάνω πολλές ερωτήσεις και θελω συμβουλές από "σιερρακιδες" γτ ειμαι 17 και δεν έχω εμπειρία! Το αυτοκίνητο δεν το θελω για ευθείες..θελω αναβασεις και και σπριντ.. | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 2:40 pm | |
| Το πιντο γινεται ευκολα τουρμπο. Αλλα θελει καποιες αλλαγες
Δεν γνωριζω τι αντοχες εχουν τα πιστονια τους αλλα μπιελες και στροφαλο πρεπει να παρουν ποδι
μπορεις να κρατησεις το μπλοκ και να παρεις κεφαλη σωθηκα Cosworth μεχρι 350 εισαι απροβληματιστος
Με τα εξακυλινδρα δεν θελω να σε πω κατι ειναι μεγαλο θεμα μονο αν το αφισεις μαμα αντεχει πολυ αν σκαλισεις προσεχε! Αμα του βαλεις 6 χωνια ειναι ωραιο συνολο | |
|
| |
Nikosv6 New member
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2013 Τόπος : Χανια
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 2:50 pm | |
| Θα φτιάξω το πιντο και ο θεός βοηθός μεθαύριο θα το βάλω συναιργειο ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές | |
|
| |
Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Τετ Οκτ 09, 2013 8:57 pm | |
| ONLY COSWORTH! POWER IS HERE! | |
|
| |
MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 5:34 am | |
| Pinto, YB και ΒΟΑ/ΒΟΒ (V6) είναι 3 εντελώς διαφορετικά μοτέρ. Το Pinto αν καταφέρεις να το φτιάξεις καλά θα αγγίξει τα 200 ατμοσφαιρικά άλογα, με λιγάκι άγρια λειτουργεία και κοστολόγιο αρκετά ψηλότερο (αν γίνει σωστά) από μια μετατροπή Cosworth. Στην περίπτωση του Pinto θα χρειαστείς (για τα 200 άλογα): 1. ροηκή στην κεφαλή, έδρες βαλβίδων, οδηγούς βαλβίδων... 2. μεγάλες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής 3. άγριο εκκεντροφόρο 4. πιστόνια για ατμόσφαιρα και τσέπες για τις βαλβίδες 5. μακρύτερες μπιέλες 6. τρόμπα λαδιού υψηλής πίεσης ή ξηρό κάρτερ 7. ατσάλινο στρόφαλο (δε λέω κι ο μαμά μπορεί να ελαφρωθεί αλλά δεν είναι το ίδιο) 8. ψηγείο λαδιού 9. χταπόδι (από το εξωτερικό) 10. τετραπετάλουδο (με εγκέφαλο) ή δυο διπλά 48άρια Webber (μπορεί να χρειαστεί και 50άρια) 11. καλό συνδυασμό σασμάν και διαφορικού 12. αλουμινένιο ψυγείο 13. ηλεκτρική τρόμπα καυσίμου ανάλογα με τον τύπο εισαγωγής που έχεις επιλέξει Το κοστολόγιο θα είναι κοντά στο 10αρικο αρκετά μεγάλο σε σχέση με τις παρακάτω επιλογές και για τα 200 άλογα που θα αποδίδει. Ο κινητήρας ΥΒ (Cosworth) από την άλλη είναι μεγάλη ιστορία, θα πρέπει να βρεις μια πλήρη και σωστή μετατροπή, με σωστά πράγματα πάνω τα 300+ άλογα έρχονται εύκολα χωρίς να χρειαστεί να βάλεις χέρι στο μοτέρ. Υπολόγισε ότι χρειάζεσαι τα € της μετατροπής, τα € για μαζέματα που θα προκύψουν, € για φίλτρο/εξάτμιση/μπεκ/πρόγραμμα/μαπ/ιντερκουλερ/σκάστρα/τρόμπα βενζίνης... Συν την εργασία του μηχανικού. (το 10ρικο βλέπω να το αγγίζει) Ο V6 της Cosworth είναι ένας αρκετά καλός κινητήρας, έχει πολύ ροπή, είναι ατμοσφαιρικός, υπάρχουν κιτ στο εξωτερικό που το μετατρέπεις σε τούρμπο αλλά τα επίπεδα που "παίζει" ένας τέτοιος κινητήτας με τούρμπο είναι επικίνδυνα λόγω πολύ μεγάλης ροπής (λόγω κυβικών και V). Το κοστολόγιό του θα σου πάει ακριβά και η βελτίωσή του μπορεί να γίνει μόνο στο εξωτερικό, εδώ δεν έχουμε τη δυνατότητα να βελτιώσουμε κινητήρες που δεν είναι σε σειρά αλλά είναι σε διάταξη V. Σαν ατμοσφαιρικός θα μπορεί να ξεπεράσει τους 300 ίππους αλλά θέλει πολλά €. Αν υπολογίσουμε τα € που μπορεί να χρειαστείς θα είναι αρκετά διότι θα πρέπει να πάρεις τα εξής: α. το μοτέρ β. ένα σασμάν που να του ταιριάζει και να αντέχει γ. διαφορικό (πχ από Cosworth) δ. φρένα ε. ανάρτηση (διότι το μοτέρ αυτό είναι πολύ βαρύ) ζ. βελτιωτικά προϊόντα όπως (φίλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση/τρόμπα βενζίνης, εκκεντροφόρους, μπιέλες, πιστόνια, ροηκή στην κεφαλή, χταπόδια...) για να μπορέσεις να έχεις μια καλή ατμοσφαιρική δύναμη διαφορετικά αν πας για τούρμπο θα χρειαστείς πολλά περισσότερα όπως (τρόμπες βενζίνης, μπεκ, μαπ, ιντερκούλερ, 2 τούρμπο, σωληνώσεις, σκάστρα, boost controllers...) Το συνολικό κοστολόγιο σε μια τέτοια μετατροπή δεν μπορώ να φανταστώ πόσο ψηλά θα πάει διότι δεν έχω δει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 7:11 am | |
| ΟΠως καταλαβες Νικο φερε το χρημα εσυ και θα στο κανουμε τουμπανο | |
|
| |
babis.cosie Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2842 Ημερομηνία εγγραφής : 21/12/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΘΗΒΑ
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 12:16 pm | |
| Nικο κυκλοφορουν πολυ καλες ευκαιριες στο car.Yπαρχουν COSWORTH που αξιζουν αλλα θελουν ψαξιμο καλο.Τα 4,000 που ειπες ειναι ολοκληρη μετατροπη;;;;σασμαν -διαφορικο-αξονες-ψαλιδια.Τι μπλοκ;;200αρι η 205;;τι κεφαλη τετρακινητη η πισωκινητη;ΠΡΟΣΟΧΗ.Oλοι εδω μεσα εχουμε πληρωσει πραγματα τα οποια δεν αξηζαν γιατι ημασταν χωρις γνωσεις και οι μαστοροι μας κοροιδευαν.Εισαι πολυ τυχερος που μπηκες εδω και μπορεις να παρεις γνωμες και πληροφοριες πανω στα FORD μακαρι να υπηρχε ενα forum τοτε που πρωτοαγορασα και εγω το sierra. | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 1:34 pm | |
| Μπαμπη Μπαμπαρε τα λες παντα εξω απο τα δοντια σωστος
Θα μας καταλαβουν ολοι καποτε οπως καταλαβαινω τωρα τον παππου μου που μου τα λεγε καποτε απλα πια ειναι αργα ....... | |
|
| |
tasosrs500 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1172 Ημερομηνία εγγραφής : 30/11/2010 Ηλικία : 51 Τόπος : περαμα
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 7:45 pm | |
| - babis.cosie έγραψε:
- Nικο κυκλοφορουν πολυ καλες ευκαιριες στο car.Yπαρχουν COSWORTH που αξιζουν αλλα θελουν ψαξιμο καλο.Τα 4,000 που ειπες ειναι ολοκληρη μετατροπη;;;;σασμαν -διαφορικο-αξονες-ψαλιδια.Τι μπλοκ;;200αρι η 205;;τι κεφαλη τετρακινητη η πισωκινητη;ΠΡΟΣΟΧΗ.Oλοι εδω μεσα εχουμε πληρωσει πραγματα τα οποια δεν αξηζαν γιατι ημασταν χωρις γνωσεις και οι μαστοροι μας κοροιδευαν.Εισαι πολυ τυχερος που μπηκες εδω και μπορεις να παρεις γνωμες και πληροφοριες πανω στα FORD μακαρι να υπηρχε ενα forum τοτε που πρωτοαγορασα και εγω το sierra.
Μπάμπη αν ηπειρχε τότε φόρουμ δεν θα φτιάχναμε σιερρα θα αγοράζαμε διαμεριζμα | |
|
| |
tasosrs500 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1172 Ημερομηνία εγγραφής : 30/11/2010 Ηλικία : 51 Τόπος : περαμα
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 7:50 pm | |
| Νίκο φτιάξε το μπιντο μοτέρ πιεστού το αίμα μάθε το αμάξι σου και αν το βαρεθείς και γουστάρεις τα σιερρα ακόμα προτιμότερο να παρης ένα έτυμο | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: Μρτατροπη Sierra Πεμ Οκτ 10, 2013 11:55 pm | |
| Μια συμβουλή ακόμη αν αποφασίσεις να πάρεις κατι απο το car.gr πες εδω γιατι τόσα χρόνια εχω γνωρίσει πολλα λουλούδια εκει μεσα που εκμεταλλεύονται τον κοσμο | |
|
| |
| Μρτατροπη Sierra | |
|