| στρωσιμο κινητηρα.. | |
|
+10kostas 27 xmpirmpilis nikosrs Speed_King apoxa2 vvasilis sokratis rs Thanasis Themistoklis rs dreamscience 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
rs dreamscience Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2099 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 1:19 am | |
| φτανουμε σιγα-σιγα κ σε αυτο το θεμα παιδια.. τι παιζει αληθεια?? 1,500 χλμ κ απο οτι εμαθα υπαρχουνε ιδικα λαδια για στρωσιμο κινητηρα?? στροφες κινητηρα?? μεχρι 2,500?? απο οτι ξερω παντως απο το 2.000 κ μετα εχρονται στρομενα τα αμαξια απο το εργοστασιο κ πρεπει να παρει καποιες στροφες ο κηνητηρας πριν δουλεψει... στην περιπτωση του νικου κ την δικη μου τι γινετε?? στο παγκο κ με το χερι 3-4 φορες να στροφαρει πριν χτυπησουμε μιζα??? | |
|
| |
Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 1:46 am | |
| για ειδικό λάδι δεν έχω ακούσει. ξέρω ότι βάζεις λεπτό λαδάκι για να πάει παντού πιο γρήγορα και να γίνει καλή λίπανση.
όσο για το γύρισμα του μοτέρ δε γνωρίζω! | |
|
| |
Thanasis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1436 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Υπερπεραν
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 1:53 am | |
| απο οσο γνωριζω τα στρωνουν με ημι-συνθετικο λαδι,αλλαγη κανεις στα πρωτα 1000χιλ και αλλαγη φιλτρου(πολυ σημαντικο),μετα αλλα 1000-1500 και πεταμα ξανα με φιλτρο επισης για να μαζευει οτι τυχον βρωμιες-γρεζια κτλ,στο δρομο το πας μεχρι 3500-4000στρ,με απαλες αλλαγες και οχι αποτομες,επισης καλο ειναι να το γυρισεις με το χερι απο το στροφαλο και εξω το καπακι βαλβιδων να δεις αν φερνει λαδι,και το βαζεις να δουλεψει την πρωτη φορα με σκαμπανεβασμα στροφων, 1500-2500.αν γνωριζει κατι αλλο αλλος,ας πει. | |
|
| |
rs dreamscience Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2099 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 1:58 am | |
| το σκαμπανεβασμα στροφων πως γινετε?? με πατημα απαλο του γκαζιου στης 1500-2500 στροφες?? | |
|
| |
sokratis rs Escort Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 2849 Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΑΛΙΜΟΣ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 2:01 am | |
| Παιδια συμφωνω με το Θαναση αφου σιγουρευτης οτι φερνει λαδιστο δικο μου μιζαριζα με εξω τους πολλαπλασιαστες για να μην παρει μπροστα απλα να στελνει λαδι και να ειμαι σιγουρος οτι εχει λαδι παντου. | |
|
| |
Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 2:08 am | |
| - Thanasis έγραψε:
- απο οσο γνωριζω τα στρωνουν με ημι-συνθετικο λαδι,αλλαγη κανεις στα πρωτα 1000χιλ και αλλαγη φιλτρου(πολυ σημαντικο),μετα αλλα 1000-1500 και πεταμα ξανα με φιλτρο επισης για να μαζευει οτι τυχον βρωμιες-γρεζια κτλ,στο δρομο το πας μεχρι 3500-4000στρ,με απαλες αλλαγες και οχι αποτομες,επισης καλο ειναι να το γυρισεις με το χερι απο το στροφαλο και εξω το καπακι βαλβιδων να δεις αν φερνει λαδι,και το βαζεις να δουλεψει την πρωτη φορα με σκαμπανεβασμα στροφων, 1500-2500.αν γνωριζει κατι αλλο αλλος,ας πει.
Συγνώμη κιόλας Θανάση. γιατί γρέζια λέμε απο την Ford μέσα το αγόρασε το παλικάρι δεν το έκανε ανακατασκευή! Δλδ τα καινούργια αμάξια απο αντιπροσωπεία έτσι τα κάνουν? δε συμφωνώ. πρόσφατα αγόρασε καινούργιο αμάξι φίλος μου. και είχε ένα πρόγραμμα το service απο την αντιπροσωπεία. Νίκο το Focus καινούργιο το πήρες θα σε είχανε ενημερώσει και εσένα. Χωρίς παρεξήγηση τα παραπάνω Θανάση απλά διαφωνώ γιατί μιλάμε για ένα καινούργιο μοτέρ (κούτας). διαφορετικά έχεις δίκιο! Πολλές απόψεις θα ακουστούνε Γιώργο κράτα όποια θεωρήσεις και σε πείσει. γιατί πιστεύω το θέμα στρωσίματος είναι σημαντικό! Σωκράτη δε καταλάβαινω ένα καινούργιο μοτέρ είναι! καινούργιο κεφαλάρι , καινούργιος κορμός όλα καινούργια χωρίς να κοπεί τπτ! ήρθε δεμμένο μέσα στο κουτί. σαν πας απο την βιτρίνα μιας αντιροσωπείας να παίρνεις το αμάξι και να φεύγεις! έτσι δεν είναι? δε ξέρω που κάνω λάθος.... με απλή λογική σκέφτομαι. και όπως είπα χωρίς παρεξήγηση απο κανέναν (Θανάση και Σωκράτη). | |
|
| |
sokratis rs Escort Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 2849 Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΑΛΙΜΟΣ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 2:15 am | |
| Θεμη να φυλας τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα!!! Δεν μου λεει κατι αυτο περι αντιπροσωπιας. | |
|
| |
vvasilis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1710 Ημερομηνία εγγραφής : 27/10/2010 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 3:36 am | |
| - Themistoklis έγραψε:
- Thanasis έγραψε:
- απο οσο γνωριζω τα στρωνουν με ημι-συνθετικο λαδι,αλλαγη κανεις στα πρωτα 1000χιλ και αλλαγη φιλτρου(πολυ σημαντικο),μετα αλλα 1000-1500 και πεταμα ξανα με φιλτρο επισης για να μαζευει οτι τυχον βρωμιες-γρεζια κτλ,στο δρομο το πας μεχρι 3500-4000στρ,με απαλες αλλαγες και οχι αποτομες,επισης καλο ειναι να το γυρισεις με το χερι απο το στροφαλο και εξω το καπακι βαλβιδων να δεις αν φερνει λαδι,και το βαζεις να δουλεψει την πρωτη φορα με σκαμπανεβασμα στροφων, 1500-2500.αν γνωριζει κατι αλλο αλλος,ας πει.
Συγνώμη κιόλας Θανάση. γιατί γρέζια λέμε απο την Ford μέσα το αγόρασε το παλικάρι δεν το έκανε ανακατασκευή! Δλδ τα καινούργια αμάξια απο αντιπροσωπεία έτσι τα κάνουν? δε συμφωνώ. πρόσφατα αγόρασε καινούργιο αμάξι φίλος μου. και είχε ένα πρόγραμμα το service απο την αντιπροσωπεία. Νίκο το Focus καινούργιο το πήρες θα σε είχανε ενημερώσει και εσένα. Χωρίς παρεξήγηση τα παραπάνω Θανάση απλά διαφωνώ γιατί μιλάμε για ένα καινούργιο μοτέρ (κούτας). διαφορετικά έχεις δίκιο! Πολλές απόψεις θα ακουστούνε Γιώργο κράτα όποια θεωρήσεις και σε πείσει. γιατί πιστεύω το θέμα στρωσίματος είναι σημαντικό!
Σωκράτη δε καταλάβαινω ένα καινούργιο μοτέρ είναι! καινούργιο κεφαλάρι , καινούργιος κορμός όλα καινούργια χωρίς να κοπεί τπτ! ήρθε δεμμένο μέσα στο κουτί. σαν πας απο την βιτρίνα μιας αντιροσωπείας να παίρνεις το αμάξι και να φεύγεις! έτσι δεν είναι? δε ξέρω που κάνω λάθος.... με απλή λογική σκέφτομαι. και όπως είπα χωρίς παρεξήγηση απο κανέναν (Θανάση και Σωκράτη).
δεν νομιζω να ειναι καινουργια τα μοτερ αλλα ανακατασκευη αποτη φαινεται απο της φοτο | |
|
| |
Thanasis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1436 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Υπερπεραν
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 4:25 am | |
| - Themistoklis έγραψε:
- Thanasis έγραψε:
- απο οσο γνωριζω τα στρωνουν με ημι-συνθετικο λαδι,αλλαγη κανεις στα πρωτα 1000χιλ και αλλαγη φιλτρου(πολυ σημαντικο),μετα αλλα 1000-1500 και πεταμα ξανα με φιλτρο επισης για να μαζευει οτι τυχον βρωμιες-γρεζια κτλ,στο δρομο το πας μεχρι 3500-4000στρ,με απαλες αλλαγες και οχι αποτομες,επισης καλο ειναι να το γυρισεις με το χερι απο το στροφαλο και εξω το καπακι βαλβιδων να δεις αν φερνει λαδι,και το βαζεις να δουλεψει την πρωτη φορα με σκαμπανεβασμα στροφων, 1500-2500.αν γνωριζει κατι αλλο αλλος,ας πει.
Συγνώμη κιόλας Θανάση. γιατί γρέζια λέμε απο την Ford μέσα το αγόρασε το παλικάρι δεν το έκανε ανακατασκευή! Δλδ τα καινούργια αμάξια απο αντιπροσωπεία έτσι τα κάνουν? δε συμφωνώ. πρόσφατα αγόρασε καινούργιο αμάξι φίλος μου. και είχε ένα πρόγραμμα το service απο την αντιπροσωπεία. Νίκο το Focus καινούργιο το πήρες θα σε είχανε ενημερώσει και εσένα. Χωρίς παρεξήγηση τα παραπάνω Θανάση απλά διαφωνώ γιατί μιλάμε για ένα καινούργιο μοτέρ (κούτας). διαφορετικά έχεις δίκιο! Πολλές απόψεις θα ακουστούνε Γιώργο κράτα όποια θεωρήσεις και σε πείσει. γιατί πιστεύω το θέμα στρωσίματος είναι σημαντικό!
Σωκράτη δε καταλάβαινω ένα καινούργιο μοτέρ είναι! καινούργιο κεφαλάρι , καινούργιος κορμός όλα καινούργια χωρίς να κοπεί τπτ! ήρθε δεμμένο μέσα στο κουτί. σαν πας απο την βιτρίνα μιας αντιροσωπείας να παίρνεις το αμάξι και να φεύγεις! έτσι δεν είναι? δε ξέρω που κάνω λάθος.... με απλή λογική σκέφτομαι. και όπως είπα χωρίς παρεξήγηση απο κανέναν (Θανάση και Σωκράτη).
και εγω χωρις παρεξηγηση θα σου απαντησω,γιατι μαλλον δεν πολυ γνωριζεις, golf tsi,φιλου του αλλαξα λαδια και αυτο ηταν καινουργιο-κουτας οπως τα λες και εσυ,το φιλτρο του ειναι σε πλαστικο δοχειακι στο επανω μερος του μοτερ και με χαρτινο φιλτρο,βγαζοντας το εμεινα,αντικρυσα γρεζια μεσα σε αυτο,μολις του το εδειξα εμεινε αφωνος ο φιλος,και επισης σε μηχανακι xt-600 φιλου επισης καινουργιο πρωτη αλλαγη και το φιλτρο ειχε γρεζακια,οπως λεει και ο φιλος Σωκρατης φυλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα. | |
|
| |
Thanasis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1436 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Υπερπεραν
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 4:33 am | |
| - rs dreamscience έγραψε:
- το σκαμπανεβασμα στροφων πως γινετε?? με πατημα απαλο του γκαζιου στης 1500-2500 στροφες??
μπορεις να το κανεις αμεσα απο μεσα στο μοτερ απο την πεταλουδα. επισης ξεχασα,οταν με το καλο το βγαλεις στο δρομο,μην πηγαινεις σταθερα αλλα να κανεις αυξο-μειωσεις με το γκαζι,δλδ να το κρατας με 5η με 3000,και εν συνεχεια να το πηγαινεις 4000,και το αναποδο. | |
|
| |
sokratis rs Escort Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 2849 Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΑΛΙΜΟΣ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 8:55 am | |
| Οταν στρωνω μοτερ και μπορω, κανω τα εξεις.Παω Αθηνα-Κορινθο απο την παλια εθνικη και ανοιγω σταδιακα κανοντας αλλαγες 3η-4η-5η απο 2500 μεχρι 3500 με 4000.Γραμμικα και ηρεμα ανοιγματα. | |
|
| |
apoxa2 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3030 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2011 Ηλικία : 35 Τόπος : Θεσσαλονικη
| |
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 11:40 am | |
| 1. Δεν πας στα ορια αλλά ουτε με 4τη και 2000 στροφες καταπονειτε το μοτερ ετσι. 2. Οπως είπε ο Σωκράτης γυρνα μιζιές χωρις τους πολλαπλασιαστές. 3. Αλλαγη λαδιων στα 300 πρωτα χλμ. ετσι κανω εγώ σιγα μην λυπειθώ 40-60 ευρώ 4. Στρώσιμο με όχι σταθερή ταχύτητα αλλά όχι ορεινές διαδρομές Πληροφοριακά όταν αλλάζουμε στις αντιπροσωπείες στα 1000 τα λάδια κανεις δεν ξέρει που πάνε αυτά τα λάδια | |
|
| |
rs dreamscience Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2099 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Κυρ Δεκ 04, 2011 1:14 pm | |
| κ για μερικους φιλους που ειναι δυσπιστοι ως προς το αν το μοτερ ειναι καινουργιο η ανακατασκεης οριστε ο κωδικος κ το part numper μεσα απο την ford για να δειτε ολοι σας αν ειναι καινουργιο η ανακατασκευης το μοτερ.. βεβαια κ ανακασκευης να ητανε δν θα με πειραζε βεβαια οπως κ τον νικο πιστευω αφου παλι καινουργιο ειναι ευχαριστω για της απαντησεις σας παιδια!! | |
|
| |
Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Δευ Δεκ 05, 2011 6:59 am | |
| Εντάξει Θανάση σέβομαι την εμπειρία σου και του Σωκράτη και αφού μιλάτε έτσι θα έλεγα Γιώργο να τους άκουγες. εγώ τουλάχιστον θα έκανα ότι είπανε παραπάνω τα παιδιά. και Μπράβο που συμμεέχετε. Βασίλη με παραξένευσες που αμφισβητείς ότι το μοτέρ είναι καινούργιο. και που το κατάλαβες ήθελα να ξέρα! Απο ότι φαίνεται ο Γιώργος απάντησε κατάλληλα. αλλά και νομίζω πως δεν είναι αυτό το θέμα μας. Γιώργο και πάλι μεγιά και καλό στρώσιμο να έχεις..... | |
|
| |
nikosrs Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3722 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Δευ Δεκ 05, 2011 12:45 pm | |
| Το μοτέρ είναι από κούτα χωρίς αμφισβήτηση. Τώρα για στρώσιμο λάδι 5-20 της castrol για τα 1α 1500 χλμ.Το λάδι έχει το χρώμα του γάλακτος. Ομαλή επιτάχυνση έως 3500 χωρίς τουρμπίσματα. Αυτό για το μιζάρισμα καλό μου ακούγεται.Δεν το γνώριζα. Για γρέζια ούτε λόγος αφού αυτά τα μοτέρ τα δουλέυουν κάποιες ώρες με ηλεκτρομοτέρ! | |
|
| |
sokratis rs Escort Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 2849 Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΑΛΙΜΟΣ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τρι Δεκ 06, 2011 4:42 am | |
| Παιδια το θεμα με τη γρηγορη αλλαγει λαδιων και φιλτρου δεν εχει να κανει μονο με γρεζια που ηταν ενα παραδειγμα αληθινο που οπως μας ειπε ο Θανασης του εχει τυχη.Εχει να κανει π.χ. με σκονες η οτιδηποτε αλλο.Εδω σε χειρουργειο ξεχασανε 2 γαζες σε ανθρωπο και μετα τον κλεισανε με τις γαζες μεσα του.Γιαυτο ειπα φιλα τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα!!! | |
|
| |
nikosrs Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3722 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τρι Δεκ 06, 2011 7:33 am | |
| - sokratis rs έγραψε:
- Παιδια το θεμα με τη γρηγορη αλλαγει λαδιων και φιλτρου δεν
εχει να κανει μονο με γρεζια που ηταν ενα παραδειγμα αληθινο που οπως μας ειπε ο Θανασης του εχει τυχη.Εχει να κανει π.χ. με σκονες η οτιδηποτε αλλο.Εδω σε χειρουργειο ξεχασανε 2 γαζες σε ανθρωπο και μετα τον κλεισανε με τις γαζες μεσα του.Γιαυτο ειπα φιλα τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα!!! Συμφωνώ Σωκράτη. Ούτως ή άλλως ο κινητήρας είχε λάδι συντηρήσεως μέσα και χρειάζεται γρήγορη αλλαγή! | |
|
| |
xmpirmpilis Member
Αριθμός μηνυμάτων : 976 Ημερομηνία εγγραφής : 16/10/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : αθηνα
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τρι Δεκ 06, 2011 12:02 pm | |
| παιδια ενας πελατης τωρα τελευταια πεταξε και μια καλη ιδεα την ωρα που του εκανα service ηταν το παιδι μελος στο vw club και λεγανε τη ωρα που αλλαζεις τα λαδια με ανοιχτη την ταπα να ανοιγεις και απο πανω και να ριχνεις φρεσκο λαδακι για να καθαρισει το μοτερ ειναι μια καλη ιδεα.....παντως ενα καινουργιο μοτερ αντιπρωσιποιας προβλημα δεν εχει κι αν εχει δεν το προλαβαινεις αμα κανει κρακ εκανε.... | |
|
| |
Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τρι Δεκ 06, 2011 12:32 pm | |
| Πολύ κάλη ιδέα όταν μαυρίζει πολύ μέσα το κάνω και εγώ! Επίσης είχα ακουσει πιο παλια για πλυσιμο μηχανης με πετρελαιο για 10 λεπτα αλλά το φοβηθηκα και δεν το έκανα ποτε | |
|
| |
vvasilis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1710 Ημερομηνία εγγραφής : 27/10/2010 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τετ Δεκ 07, 2011 4:30 am | |
| ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΑΙ ΦΟΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΤΕΡ ΠΑΝΩ ΣΤΟ FOCUS
| |
|
| |
apoxa2 Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3030 Ημερομηνία εγγραφής : 27/05/2011 Ηλικία : 35 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τετ Ιαν 11, 2012 7:33 am | |
| Για ολους οσους θελουν να κανουν στρωσιμο στον κινητηρας τους ειτε ειναι καινουργιος ειτε ανακατασκευασμενος. Αφου λοιπον βγαλουμε το αυτοκινητο απο το συνεργειο πρεπει να εχουμε στο νου μας 10 κανονες που εμπειρικα τουλαχιστον ειναι χρυσοι : 1.Η διαρκεια του στρωσιματος πρεπει να ειναι τουλαχιστον 5000χλμ. 2.Να μην ζοριζουμε τον κινητηρα μας σε ανηφορες και γενικα να αποφευγουμε τα φορτια. Ειναι προτιμοτερο να ανεβαινουμε μια ανηφορα με 3η και 4000χλμ παρα με 4η και 3000. 3.Καλο ζεσταμα και παγωμα του κινητηρα μας 4.Οχι αποτομες αλλαγες ταχυτητων. 5.Στην Εθνικη να μην πηγαινουμε συνεχεια με μια ταχυτητα πχ 80χλμ/ωρα. Να κανουμε δηλαδη συχνες αλλαγες ταχυτητων,ετσι ωστε να δουλευουμε μεγαλο φασμα στροφων του κινητηρα μας και με αυτον τον τροπο να μην "κοιμιζουμε¨το μοτερ μας. 6.Παντα στρωσιμο χαμηλη οσο γινεται θερμοκρασια και τους θερινους μηνες μονο βραδυ. 7.Μικτη οδηγηση. Δηλαδη και σε εθνικους δρομους αλλα και στην πολη αποφευγοντας ομως το μποτιλιαρισμα. Οπως ειχαμε πει παλιοτερα,στρωσιμο δεν ειναι απο δω εως την Θεσσαλονικη και ο γυρισμος απλα για να γραψουμε χιλιομετρα. 8.Μολις συμπληρωσουμε τα χιλιομετρα αλλαζουμε λαδια και φιλτρο λαδιου. Καθημερινα παντως τσεκαρουμε παραφλου και γενικα υγρα για τυχον διαρροη. 9.Μετα τα 2500 χιλιομετρα ανοιγουμε σταδιακα το γκαζι εως τις 4000στροφες με 4500στροφες. Απο τις 4000 χιλιομετρα και μετα παμε εως τις 5500στροφες με 6000στροφες αλλα παντα προοδευτικα οχι πατωμα και βιαιες κινησεις. 10.Η υπομονη και η συνεση πρεπει να ειναι συμμαχοι μας.Τα μπριζωματα απο τριτους στο δρομο πρεπει να αποφευγονται! Το στρωσιμο ειναι το παν για την μακροζωια και την αποδοση του κινητηρα μας. Καλο στρωσιμο!! | |
|
| |
kostas 27 Member
Αριθμός μηνυμάτων : 291 Ημερομηνία εγγραφής : 19/10/2010 Ηλικία : 43 Τόπος : ΚΟΖΑΝΗ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Τετ Ιαν 11, 2012 8:28 am | |
| εγώ πάντως σε όσα αυτοκίνητα είχα Renault clio 1.4 16v , focus rs golf gt Suzuki grand vitara 1.6, 1η,2η,3η τις πήγαινα μέχρι 2.500 3000 χιλ.στροφες μια αλλαγή στα 1500km ένα ανοιγμα στα 1500km 4η-5η μεχρι τις 5.500χιλ στροφες και μια αλλαγή λαδιων στης 5000km και μετα κάθε 10000km τα service του και ένα q5 2.0 tsi stronic και ένα caddy 1.6 tdi dsg απλα τα παω χαλαρα μεχρι 3.000 και τα λαδια τους στις 10.000km μετα απολα αυτά δεν εχω κανενα προβλημα και το βασικότερο δεν καίνε λαδι ουτε γραμμάριο εκτος από το q5 στις 2 προτες αλλαγε ειχα ένα θέμα αλλα τωρα είναι μια χαρα. Κατά τη διαρκεια του στρωσίματος ο κηνητηρας πρεπει να ζορίζεται όχι να το σπας σε λογικα πλαισια
| |
|
| |
nikosrs Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3722 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Πεμ Ιαν 12, 2012 12:27 am | |
| Λογικά πράγματα. Να ξέρετε ότι όλοι πλέον οι κινητήρες δουλέυουν και στρώνονται από το εργοστάσιο με ηλεκτρομοτέρ. | |
|
| |
MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: στρωσιμο κινητηρα.. Παρ Ιαν 27, 2012 2:53 am | |
| Ο κάθε οδηγός/ιδιοκτήτης έχει πάντα την δική του άποψη για το πως είναι το σωστό στρώσιμο ενός κινητήρα. Εμένα η άποψή μου είναι η εξής: 1. επισκευάζεις το μοτέρ σου χωρις να κάνεις καμία οικόνομία στο οτιδήποτε. Βάζεις πάντα ότι καλύτερο. 2. Καινούριο φίλτρο βενζίνης κι ένα λαδάκι ημισυνθετικό για τα πρώτα χιλιόμετρα 3. Καινούρια μπουζί, φίλτρο βενζίνης κι αέρος (ή καθάρισμα) 4. Γυρνάς αρχικά το μοτέρ με βγαλμένα τα καλώδια ρεύματος από τον πολλαπλασιαστή έτσι ώστε να λειτουργεί μόνο η μίζα. Αυτό το κάνω για να σηκώσει λάδια ο κινητήρας την πρώτη φορά χωρίς να έχει πάρει μπροστά. 5. Το βάζουμε μπροστά έτσι ώστε να σιγουρευτούμε για τυχόν διαρροές. 6. Το αφήνουμε αναμένο για να δούμε ότι τα βεντιλατέρ οπλίζουν και κλείνουν όπως πρέπει. 7. Σβήνουμε το μοτέρ και το αφήνουμε να κρυώσει. 8. επαναλαμβάνουμε τα βήματα 5,6 κι 7 για μια ακόμη φορά. 9. Επιλέγουμε μια διαδρομή που δε θα έχει σταμάτα ξεκίνα αλλά θα έχει ανηφόρες, κατηφόρες και στροφές έτσι ώστε το αυτοκίνητο να το δουλεύουμε σε όλες τις ταχύτητες. 10. Για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν θα πρέπει ο οδηγός για κανένα λόγο να περάσει τις 3000 στροφές! Κι αν ο κινητήρας είναι τούρμπο τότε καλό είναι να τον δουλεύει με απαλό γκάζι κι ελάχιστο φορτίο (υποπίεση κι όχι πίεση) έτσι ώστε να αφήσει τα μέταλλα να δουλέψουν μεταξύ τους χωρίς ιδιαίτερα φορτία 11. Ανά 50 ή 100 χιλιόμετρα καλό είναι να κάνουμε μια στάση για καφέ ή για φαγητό, να σβήνουμε την μηχανή, για να αφήνουμε το μοτέρ να ηρεμήσει. Αυτό το κάνω έτσι ώστε τα μέταλλα με ζέστη και κρύο (σβήσιμο κινητήρα) να αρχίσει να "παίρνει" τις ανοχές του κινητήρα. 12. Μόλις τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα τελειώσουν πάμε για το κλασικό σφίξιμο καπακιού, έλεγχο διαρροών κι αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Αυτή τη φορά βάζουμε το λάδι που έχουμε επιλέξει ότι είναι σωστό για το μοτέρ μας 13. Συνεχίζουμε το στρώσιμο όπως και πριν με τη μόνη διαφορά ότι θα μπορούμε να σηκώνουμε μέχρι 3500 στροφές, από εκεί και πέρα για κάθε 500 χιλόμετρα που διανύουμε θα ανεβάζουμε και τις μέγιστες στροφές ανά 500. 14. Στα 2500 χιλιόμετρα αλλάζουμε για μια ακόμη φορά λάδια και φίλτρο έτσι ώστε να μαζέψουμε τυχόν γρέζια που δεν έφυγαν με την 1η αλλαγή λαδιών. 15. Μετά τα 2500 χιλόμετρα θα μπορούμε να δίνουμε σιγά-σιγά λιγάκι πίεση στο τούρμπο έτσι ώστε να αρχίσει σιγά-σιγά να ψιλοσυνηθίζει το μοτέρ στις πιέσεις (όχι τέρμα γκάζι) 16. Λογικά μετά τα 6000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο για προγραμματισμο στο δυναμόμετρο και καλό είναι πριν πάει γι αυτή τη δουλειά όλα τα φίλτρα και λάδια του μοτέρ να αλλαχτούν!
Γνωρίζω ότι αυτή η διαδικασία θέλει αρκετό καιρό και πολύ βενζίνη αλλά πιστέυω ότι είναι η λύση για ένα καλό στρώσιμο! Καλό είναι να βάζετε βενζίνη πάντα από κάποιον βενζινά που ξέρετε ότι έχει καλή βενζίνη!!!
Ελπίζω να μη σας κούρασα!!! | |
|
| |
| στρωσιμο κινητηρα.. | |
|