Πρόσφατα Θέματα | » Μοτέρ 18 130 ΗΡ για μετατροπή ???Παρ Μάης 22, 2015 7:59 am από MADMAXPTT » Μια πατεντα για οσους θελουν τετρακινητο το αυτοκινητο τους.Κυρ Φεβ 22, 2015 3:54 am από babis.cosie » Φαρσα ουρολογος.Δευ Οκτ 20, 2014 7:50 am από babis.cosie » Στα α......α τουΚυρ Οκτ 19, 2014 8:13 am από babis.cosie » Ξερει καποιος που μπαινουν;Κυρ Μαρ 09, 2014 12:14 am από Themistoklis» Μπουκαλα αργκονΚυρ Φεβ 23, 2014 1:43 pm από Thanasis » ΚεφαλάριΣαβ Ιαν 25, 2014 2:41 pm από Speed_King» Ενυδρείο Δευ Ιαν 13, 2014 12:44 am από StathiSport » Προσοχη που παρκαρετε και πως παρακαρετε.Κυρ Νοε 24, 2013 1:29 pm από Speed_King» ζαντολαστιχαΣαβ Νοε 02, 2013 11:48 pm από nasosrs500 » Εδεσε το αυτοκινητο στο δεντρο>χα χα χαΣαβ Οκτ 12, 2013 1:05 pm από babis.cosie » Μρτατροπη SierraΠεμ Οκτ 10, 2013 11:55 pm από Speed_King» ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΛΑ! Κυρ Σεπ 22, 2013 9:43 am από babis.cosie » πωληση scouterΠεμ Ιουλ 18, 2013 11:49 pm από dimitrakis evolution » Κατασκευες αλουμινιου κ.α πολλαΤετ Ιουλ 17, 2013 2:02 pm από Speed_King» πως να κανετε κοιλιακους.χα χαΚυρ Ιουν 30, 2013 8:49 pm από Themistoklis» Γεια την προστασια σας.χα χα χαΣαβ Μαρ 30, 2013 9:34 pm από Themistoklis» ESCORT MK 5Πεμ Μαρ 28, 2013 11:19 pm από cossisierra» Αστεια Βιντεο-Παραξενες ΙστοριεςΠεμ Μαρ 07, 2013 2:33 am από Speed_King» MLS Destinator 4800Τετ Φεβ 27, 2013 2:06 am από StathiSport |
Παρόντες χρήστες | 2 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 2 επισκέπτες
Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 144, στις Δευ Οκτ 07, 2024 11:55 pm
|
Κορυφαίοι συγγραφείς της εβδομάδας | |
Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
|
| Precision Turbo | |
|
+13makedonas sierra90 sokratis rs Aggelos tommy steliosmk2 cossixalkida Speed_King Staros nikosrs rs dreamscience Thanasis Themistoklis 17 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
steliosmk2 Member
Αριθμός μηνυμάτων : 449 Ημερομηνία εγγραφής : 13/10/2011 Τόπος : ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Τετ Δεκ 14, 2011 9:40 pm | |
| Ολες οι γνωμες δεκτες, αλλα τοσο χαλια ρε παιδια οι precision? Δηλαδη τοσοι αγωνιζομενοι σε dragster, αναβασεις, χρονομετριμενα, κλπ που εχουν τετοια μαρκα κανουν λαθος? αντε και αυτοι τρεχουν σε αγωνες... τοσοι που φτιαχνουν γρηγορα βολταδικα και βαζουν precision και δεν την αλλαζουν με τιποτα? Ακουω για 3,5αρες θροσατες καλες δε λεω... Θυμαμε το 87-88 στη βουτα τους βλαχο και καταραμενο με 3,5αρες και οκταμπεκα, μηπως εχουν αλλαξει λιγο τα πραγματα? | |
| | | Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Πεμ Δεκ 15, 2011 12:55 am | |
| - steliosmk2 έγραψε:
- Ολες οι γνωμες δεκτες, αλλα τοσο χαλια ρε παιδια οι precision? Δηλαδη τοσοι αγωνιζομενοι σε dragster, αναβασεις, χρονομετριμενα, κλπ που εχουν τετοια μαρκα κανουν λαθος?
αντε και αυτοι τρεχουν σε αγωνες... τοσοι που φτιαχνουν γρηγορα βολταδικα και βαζουν precision και δεν την αλλαζουν με τιποτα? Ακουω για 3,5αρες θροσατες καλες δε λεω... Θυμαμε το 87-88 στη βουτα τους βλαχο και καταραμενο με 3,5αρες και οκταμπεκα, μηπως εχουν αλλαξει λιγο τα πραγματα? Δε νομίζω να συγκρίνονται οι 2 τουρμπίνες. εγώ είμαι πολύ υπέρ μιας ρουλεμανάτης. ένας φίλος μου με gt3071 έβγαλε 70,000 χλμ η τουρμπίνα του. την 3.5 άρα την φτιάχνεις και μετά απο λίγο καιρό την έχεις στον νου σου για φτιάξιμο πάλι. αλλά και τι να λέμε για το θέμα ευστροφίας. έχω εμπειρία και απο τις 2 ειδών τουρμπίνες και ψηφίζω ρουλεμάν. τώρα όσο αφορά για τις precision. θα πω όπως σε κάθε θέμα ισχύει αυτό ο καθένας έχει την γνώμη του. και πολύ σωστά λέει ο στέλιος αυτοί που έχουν γιατί δεν τις αλλάζουν καθόλου? θα πεις αντίστοιχα και αυτή που έχουν γκάρετ. δεν ξέρω έχω μπερδευτοί! Ξέρω απο το εργοστάσιο καίνε λαδάκι. | |
| | | steliosmk2 Member
Αριθμός μηνυμάτων : 449 Ημερομηνία εγγραφής : 13/10/2011 Τόπος : ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Πεμ Δεκ 15, 2011 2:45 am | |
| Θεμη οι presicion ειναι γκαρετ με πολυ πιο καλο κεντριτσ (κεντρικο με κεραμικα ρουλεμαν κλπ) εχουν λιγο πιο χαμιλα ευστροφια και βγαζουν λιγο παραπανω αλογα. Απλα ειναι πιο ακριβες!
| |
| | | ital_cossie Member
Αριθμός μηνυμάτων : 420 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Ιταλια
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Πεμ Δεκ 15, 2011 3:10 am | |
| στο sierra μου το 2007 έβαλα τουρμπίνα precision SC5031 ball bearing με internal wastegate οριστε και μια φωτο: το τουρμπο το αγορασα καινουργιο απο αμερικη κ για τα πρωτα 3000χλμ. ημουν πολυ ευχαρηστημενος!! ειχε μαντεμι .48 και τουρμπιζε για πλακα! τη δουλευα 1,8 κ σκοτωνε! μετα αρχισε να καιει λαδι κ μολις εβγαλα μια μερα το κολλαρο με το φιλτρο ειδα τζογο στο αξονακι. Η τουρμπινα βγηκε κ αντικατασταθηκε με μια precision GT3076RLE-12 την οποια χρησιμοποιω μεχρι και σημερα κ ειμαι ευχαρηστημενος 100% Οσον αφορα την αξιοπιστια των τουρμπινων ειναι αληθεια οτι η πρωτη γεννια ειχε πολλα ελατωματα στα ρουλεμαν κ το καντριτζ στις επομενες ομως χρησιμοποιηθηκαν καλυτερα υλικα κ υπηρξε συνεργασια με τη garrett η δικια μου για παραδειγμα φοραει καντριτζ garrett GT3076! επειδη τις τουρμπινες μου τις αγοραζω απευθειας απο την precision (USA) μπορω να πω οτι εχει φτασει σε πολυ υψηλο επίπεδο αφου πλεον βγαζει κ billet φτερωτες κ καντριτζ CNC. Μη ξεχνατε οτι στα ντρακστερ στην αμερικη ειναι το νουμερο 1 και την εμπιστευονται μεγαλοι tuners οπως η AMSperformance η οποια κατεχει πολλα ρεκορ με evo & skyline. Oποτε η αποφαση σου πιστευω πρεπει να γινει με βαση του τι ζητας κ να μελετησεις τους χαρτες που δινει καθε εταιρεια! | |
| | | Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Πεμ Δεκ 15, 2011 4:58 am | |
| Πάνω που πήγα να γράψω ότι αν δε κάνω λάθος και του πλέσσα φοράει precision . Είδα τις απαντήσεις σας. Θανάση αυτό που ζητάω είναι μια ιπποδύναμη ανάμεσα στα 400 με 450. όχι παραπάνω και αν μπορώ να τουρμπίζω και λίγο χαμηλά για να παίζω και να το εκμεταλεύομαι καλύτερα σε μια πίστα για χρονομετρημένα. απλά άνοιξα κουβέντα γιατί είχα κλείσει προς την 5757 που έγραψα εξαρχείς. σε συζητήσεις που έγιναν έμαθα πως είναι σαν gt3076 με spolarisma gt3071. εσύ τι πιστεύεις κάνει για μένα? (αιτιολόγησε μου την άποχη σου ευχαριστώ) | |
| | | Speed_King Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6166 Ημερομηνία εγγραφής : 02/09/2010
| | | | babis.cosie Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 2842 Ημερομηνία εγγραφής : 21/12/2010 Ηλικία : 47 Τόπος : ΘΗΒΑ
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Παρ Δεκ 16, 2011 2:14 am | |
| Θεμη δες εδω σε αυτοκινητο γνωστου μου.Δεν ξερω αν εβγαλε 1000 αλογα ακομα.Ελπιζω αν τις δει να μην παρεξηγηθει για την δημισιευση jpg image hosting. | |
| | | Themistoklis Founder
Αριθμός μηνυμάτων : 6514 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Ηλικία : 39 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Τρι Ιαν 17, 2012 2:23 pm | |
| - Themistoklis έγραψε:
- Πάνω που πήγα να γράψω ότι αν δε κάνω λάθος και του πλέσσα φοράει precision .
Είδα τις απαντήσεις σας. Θανάση αυτό που ζητάω είναι μια ιπποδύναμη ανάμεσα στα 400 με 450. όχι παραπάνω και αν μπορώ να τουρμπίζω και λίγο χαμηλά για να παίζω και να το εκμεταλεύομαι καλύτερα σε μια πίστα για χρονομετρημένα. απλά άνοιξα κουβέντα γιατί είχα κλείσει προς την 5757 που έγραψα εξαρχείς. σε συζητήσεις που έγιναν έμαθα πως είναι σαν gt3076 με spolarisma gt3071. εσύ τι πιστεύεις κάνει για μένα? (αιτιολόγησε μου την άποχη σου ευχαριστώ) Θανάση περιμένω την γνώμη σου. ..... | |
| | | MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Κυρ Ιαν 29, 2012 1:14 pm | |
| Συζητούσα κάποτε με άνθρωπο που είναι γνώστης των πραγμάτων και μου έκανε κάποια στιγμή μια ερώτηση: "Θέλεις με την τουρμπίνα που θα βάλεις σε ένα αυτοκίνητο να είναι πιο δυνατό ή πιο γρήγορο" Όταν μου το είπε αυτό δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσε. Σκεφτόμουν αυτό που μου είπε κι έλεγα πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο δυνατότερο να είναι πιο αργό από ένα άλλο ίδιο αυτοκίνητο που είναι πιο αδύναμο. Ψάχνοντας από εδώ κι από εκεί βρήκα τι ακριβώς ήθελε να μου πει. Αν το αυτοκίνητο θέλεις να έχει μια ωμή δύναμη, να μην πατάει σχεδόν καμία ταχύτητα και όσο η ταχύτητα του αυτοκινητου ανεβαίνει τόσο πιο πολύ να τρελλένεται τότε αυτό που ζητάς είναι μια μεγάλη τουρμπίνα. πχ άνοιγμα 0-1000 μέτρα, τελικές ταχύτητες και ρεπρίζ από 150km και πάνω! Αν θέλεις ένα αυτοκίνητο να είναι πιο σβέλτο τότε θα πρέπει να του βάλεις μια τουρμπίνα όπως για παράδειγμα στα Σιέρρα μια 3,5άρα έτσι ώστε με δύναμη κοντά στα 400 άλογα να ξεκινάει καλύτερα, να σπουλάρει γρηγορότερα, πάνω στην αλλαγή οποιασδήποτε ταχύτητας να είναι ετοιμοπόλεμη και να μην την περιμένεις να ξαναφουσκώσει, σε έναν επαρχειακό δρόμο με στροφές θα είναι πολύ πιο σβέλτο κι ελεγχόμενο το αυτοκίνητο με μια τέτοια τουρμπίνα! Τώρα βέβαια κάποιος θα απαντήσει και θα πει ότι μια 3,5άρα θέλει περίπου 1,5 bar για τα 400 άλογα ενώ μια GT3076 θέλει μόλις 1 bar πιο άνετα και με μικρότερη πίεση! Aπαντώ και σε αυτό, οι τουρμπίνες για να ξυπνήσουν όσο μεγαλύτερες είναι τόσο πιο πολύ πίεση θέλουν. Αν βάλεις από στάση ένα Sierra με 3,5άρα στο 1,5bar και δίπλα του ένα άλλο Sierra με μια GT3076 στο 1bar με τα ίδια άλογα! Ποιο θα είναι μπροστά? Το άλλο ούτε στο χιλιόμετρο δεν θα καταφέρει να το μαζέψει γιατί πολύ απλά η ιπποδύναμή τους είναι ίδια! Αν αυτό με τη μεγάλη τουρμπίνα δούλευε ηψηλοτερη πίεση τότε ίσως άρχιζε κάτι να μαζέυει μετά τα 250 μέτρα στο 400άρι δεν θα προλάβαινε με τίποτα να περάσει μπροστά και θα ίδρωνε και θα πέρναγε στο χιλιόμετρο αλλά όχι με μεγάλη διαφορά εκτός αν ήταν πάνω από 500 ίππους!
| |
| | | Thanasis Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1436 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Υπερπεραν
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Κυρ Ιαν 29, 2012 1:33 pm | |
| σε αυτο συμφωνω και εγω,αλλα πρεπει ο καθε ιδιοκτητης να βαλει καλα στο μυαλο του το τι θελει απο το αμαξι του,δλδ ενα σιερρα δρομου δεν πρεπει να ειναι πανω απο τα 400 αλογα και αυτο για ποιο λογο,1ον ξεκιναει καλυτερα,εχει λιγοτερο κινδυνο,το μοτερ ειναι αξιοπιστο,να ειναι με λιγα λογια προβλεψιμο,αυτοι που βαζουν gt30,gt35 τα βγαζουν για μια γυρα και μετα τα κλειδωνουν,για να καταλαβετε τι εννοω με ενα τετοιο τουρμπο δεν πας ταξιδι με 130-150 χιλ αποστασης 200-300χιλ και ολα αυτα γιατι ειναι κουραστικο,πιστευω αυτην την εννοια εχει το 'βολτισιο' και το track day που λενε και οι αγγλοι,εξαλλου δεν εχουμε και κανα V-8 μοτερ με κυβικα,να γινεται οπως θες με δυναμη,ροπη κτλ, στα σιερρα ειναι μονοδρομος κατα την δικη μου αποψη,η βολτισιο η για τοπικα και με δυναμη,αυτο το συμπερασμα εχω βγαλει στα τοσα χρονια. | |
| | | ital_cossie Member
Αριθμός μηνυμάτων : 420 Ημερομηνία εγγραφής : 01/09/2010 Τόπος : Ιταλια
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Κυρ Ιαν 29, 2012 1:57 pm | |
| σωστα αυτα που λεει ο thanasis αλλα εγω πιστευω οτι αμα γινει η σωστη επιλογη πραγματων στο μοτερ με σωστη τοποθετηση κ ψαξιμο μπορει το αμαξι κ με μεγαλο τουρμπο να ειναι αξιοπιστο, εγω για παραδειγμα φοραω GT3076R κ πριν την αυξηση των τελων κυκλοφοριας εκανα με το sierra μου 2 φορες το χρονο ελλαδα - ιταλια κ αθηνα θεσσαλονικη χωρις κανενα προβλημα! κ εδω το sierra μου στο λιμανι της πατρας λιγο πριν μπω στο καραβι της ΜΙΝΟΑΝ | |
| | | nikosrs Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 3722 Ημερομηνία εγγραφής : 12/09/2010
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Δευ Ιαν 30, 2012 4:02 am | |
| Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι διψούν για άλογα και δεν έχουν οροφή! | |
| | | MADMAXPTT Active member
Αριθμός μηνυμάτων : 1002 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2010 Ηλικία : 46 Τόπος : AΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Precision Turbo Δευ Ιαν 30, 2012 4:23 am | |
| Κάποια στιγμή είχα κάτσει και είχα φτιάξει ένα πλάνο εξέλιξης του Sierra. Με τα μεγάλης μου λύπης ανακάλυψα ότι κι 1.000.000€ να έχει κανείς δεν τον φτάνουν για να τερματίσει ένα Sierra! Γνωρίζω ότι όλοι μας θα θέλαμε το αμάξι μας να έχει 500 άλογα! Στο 90-95% του χρόνου που οδηγούμε τα αμάξια μας τα πηγαίνουμε σύμφωνα με τον ΚΟΚ δηλαδή μεταξύ 30-140km/h (πόλη->Εθνική Οδό) Τα πολλά άλογα πολλές φορές συνοδέυονται με πολλά προβλήματα όπως, μοτέρ, μετάδοση, αναρτήσεις, ελαστικά κτλ. Να μην ξεχνάμε ότι ακόμα και στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα μοτέρ είναι για το πολύ 1 με 2 αγώνες!!! Πόσο μάλλον του δρόμου που στοιχίζουν πολλά λιγότερα €!!! Ας μην ξεφεύγουμε όμως καλύτερα από το θέμα μας. Η επιλογή τουρμπίνας είναι κάτι το αρκετά σημαντικό και δύσκολο!!! | |
| | | | Precision Turbo | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |